Klantenservice




Meer dan 178 jaar kennis en kunde

De experts van Thibo staan voor je klaar om je vraag te beantwoorden en een passende oplossing te bieden. Via onderstaande formulier kan je je (aan)vraag indienen. Wij steven ernaar iedere vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Contact

Thibo B.V.
Thibostraat 3
5741 SJ Beek en Donk (NL)
K.v.k. 17049832
Btw: NL001223860B01
IBAN : NL02RABO0198088957
SWIFT/BIC : RABONL2U

Tel: +31 492 471 317
E-mail: info@thibohekwerk.nl

Of neem contact met ons op via onze chat


BESTELLING AFHALEN 

Na bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin de dag waarop je bestelling afhaal gereed ligt. Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bij de Thibo Expeditie (Thibostraat 5, 5741 SJ Beek en Donk, Nederland). Links in de grote groene opslaghal zullen onze collega's van de expeditie je helpen.

Afhaaltijden:
Maandag      08:00 - 16:00u
Dinsdag        08:00 - 16:00u
Woensdag    08:00 - 16:00u
Donderdag   08:00 - 16:00u
Vrijdag          09:00 - 14:00u



KLACHTEN AFHANDELING

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kan mailen naar: info@thibohekwerk.nl. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

HEB JE EEN VRAAG OF EEN KLACHT? 

Laat het ons weten! Het team van Thibo staat voor je klaar om je vraag te beantwoorden en een passende oplossing te bieden. Via het mailformulier kan je je (aan)vraag indienen. Wij steven ernaar iedere vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Stuur ons een e-mail

Algemene voorwaarden
Verzenden en retourneren
Disclaimer
Privacy policy
Betaalmethoden
Over ons
 

Klantenservice



Meer dan 178 jaar kennis en kunde

De experts van Thibo staan voor je klaar om je vraag te beantwoorden en een passende oplossing te bieden. Via onderstaande formulier kan je je (aan)vraag indienen. Wij steven ernaar iedere vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Contact

Thibo B.V.
Thibostraat 3
5741 SJ Beek en Donk (NL)
K.v.k. 17049832
Btw: NL001223860B01
IBAN : NL02RABO0198088957
SWIFT/BIC : RABONL2U

Tel: +31 492 471 317 (op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 12:00u en van 13:00u - 16:00u)
E-mail: info@thibohekwerk.nl

Of neem contact met ons op via onze chat

BESTELLING AFHALEN 

Na bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail met daarin de dag waarop je bestelling afhaal gereed ligt. Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) bij de Thibo Expeditie (Thibostraat 5, 5741 SJ Beek en Donk, Nederland). Links in de grote groene opslaghal zullen onze collega's van de expeditie je helpen.

Afhaaltijden:
Maandag      08:00 - 17:00u
Dinsdag        08:00 - 17:00u
Woensdag    08:00 - 17:00u
Donderdag   08:00 - 17:00u
Vrijdag          08:00 - 15:00u


KLACHTEN AFHANDELING

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kan mailen naar: info@thibohekwerk.nl. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



HEB JE EEN VRAAG OF EEN KLACHT? 

Laat het ons weten! Het team van Thibo staat voor je klaar om je vraag te beantwoorden en een passende oplossing te bieden. Via het mailformulier kan je je (aan)vraag indienen. Wij steven ernaar iedere vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Stuur ons een e-mail

Algemene voorwaarden
Verzenden en retourneren
Disclaimer
Privacy policy
Betaalmethoden
Over ons