Betaalmethoden



BIJ THIBO BETAAL JE OP EEN MANIER NAAR KEUZE, ALTIJD VEILIG EN GEMAKKELIJK



Online direct bij bestelling:
iDeal (meest gebruikt)
Mastercard (max. €5.000,-)
Visa (max. €5.000,-)
Maestro (max. €5.000,-)
American Express (max. €5.000,-)  
Mister Cash
Sofort Banking
Belfius
KBC
Klarna Achteraf Betalen * 


Bank transfer: 
BANKGEGEVENS VOOR BANK TRANSFER
IBAN : NL16INGB0009055652
SWIFT/BIC : INGBNL2A
t.n.v. Thibo te Beek en Donk o.v.v. het factuurnummer


Betaling op factuur:
Alleen voor bedrijven - B2B, vanaf €1.500,- | 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. 
Thibo zal een kredietlimiet aanvragen en u hierover z.s.m. informeren. Voor enkele betaalopties wordt een percentage van uw orderbedrag berekend. Deze ziet u terug in de check-out pagina.


* Achteraf met Klarna
Klarna – Achteraf betalen (Nederland) 
Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kan je kijken op: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_be/invoice?credit_time=14

Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna? 
Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna? 
De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna: https://www.klarna.com/nl

Je Klarna rekening betalen middens een bankoverschrijving?
Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht. Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna? 
Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijken we naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.

Betaalmethoden



BIJ THIBO BETAAL JE OP EEN MANIER NAAR KEUZE, ALTIJD VEILIG EN GEMAKKELIJK



Online direct bij bestelling:
iDeal (meest gebruikt)
Mastercard (max. €5.000,-)
Visa (max. €5.000,-)
Maestro (max. €5.000,-)
American Express (max. €5.000,-)  
Mister Cash
Sofort Banking
Belfius
KBC
Klarna Achteraf Betalen * 


Bank transfer: 
BANKGEGEVENS VOOR BANK TRANSFER
IBAN : NL16INGB0009055652
SWIFT/BIC : INGBNL2A
t.n.v. Thibo te Beek en Donk o.v.v. het factuurnummer


Betaling op factuur:
Alleen voor bedrijven - B2B, vanaf €1.500,- | 30 dagen na factuurdatum, behoudens akkoord voor kredietverzekering. 
Thibo zal een kredietlimiet aanvragen en u hierover z.s.m. informeren. Voor enkele betaalopties wordt een percentage van uw orderbedrag berekend. Deze ziet u terug in de check-out pagina.


* Achteraf met Klarna
Klarna – Achteraf betalen (Nederland) 
Bij ons kun je meestal achteraf betalen, als dat niet lukt kan dat verschillende redenen hebben. Onze provider Klarna bepaalt deze voorwaarden. Voor meer informatie kan je kijken op: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/EID/nl_be/invoice?credit_time=14

Wat is de betalingstermijn van mijn rekening bij Klarna? 
Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen.

Hoe kan ik mijn openstaande rekening betalen via Klarna? 
De handigste en eenvoudigste manier om je aankoop te betalen is door in te loggen in de Klarna App of op de website van Klarna: https://www.klarna.com/nl

Je Klarna rekening betalen middens een bankoverschrijving?
Wil je betalen via een bankoverschrijving, dan kan dat natuurlijk ook. De betalingsgegevens vind je in de app en in de e-mail die je hebt ontvangen met het betaaloverzicht. Als je de betalingsomschrijving van de rekening vermeldt in het mededelingenveld, kun je er zeker van zijn dat de betaling gekoppeld wordt aan de juiste rekening. Betaal elke rekening apart met de bijbehorende betalingsomschrijving zodat je betaling aan de juiste rekening gekoppeld kan worden.

Mocht je vragen hebben, neem dan gerust contact op met de klantenservice van Klarna: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/

Waarom kan ik niet achteraf betalen met Klarna? 
Zodra je kiest voor achteraf betalen, wordt er een check gedaan om te kijken of je kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Bij deze check kijken we naar drie factoren, namelijk: je betalingsgeschiedenis, het bedrag, en in sommige gevallen externe informatie van een kredietbureau. Het gaat om een combinatie van factoren die bepaalt of de aankoop goedgekeurd kan worden.

Als het niet lukt om achteraf te betalen kun je de bestelling afronden door een andere betaalmogelijkheid te kiezen.